2010-06-19
 15:05:22

it's all you need 2 know right now

HEY SWEETIES! Det finns fortfarende runt 40 pers som klickar sig in på denhär bloggen ser jag . Så jag skriver lite här som niiiii gullungar måste veta.

Jag kommer antagligen inte blogga här (inte gjort heller) på x antal veckor ! Har ett litet projekt på gång där jag ska köpa mig min älskling Canon Eos 450D & sen har jag beställt en design från Cornelia . Allt dethär kommer visas i en ny blogg. Om jag vill visa den här på bloggen så gör jag det , annars gör jag det inte! men jag berättar iallafall när jag börjat blogga igen :] Ni är iallafall jättesöta som fortfarende kollar här.. Jag slänger nog in lite inlägg då och då om jag känner för det.. kanske lite bilder om ni har tur ! men annars är min korta tid här över.
slänger in en bra låt här också haha !

                                                                 


OVER AND OUT



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Stammis?

« MAIL

« BLOGG

Kommentar: